tisdag 22 december 2009


Hej (: lite uppdatering nu då. Igår var jag i uddevalla med linn och handlade julklappar, och fy faaan vad det var kallt, 16 minus är fan inte kul när man har leggjeans! :O Men men vi gick vel in i typ varje affär och värmde oss, haha. jätte mysig dag med massa roliga minnen, dock slutade det inte så bra eller vad säger du linn? haha xD när jag kom hem logga jag in på datan igen och snackade med Anton Nilsson typ HELA kvällen och natten, hahah men det var mysigt ;) trevligt prick det :) sen blev det ngr minuter i tele med Fredrik också, väldigt trevligt :) jag tror jag somna typ vid 4 eller ngt! :O
Den är rolig! ;)


Jag vaknade nu :O 12.58 haha mysigt, ska strax ge mig upp ur sängen och in i duschen. Ska bli väldigt skönt. :) så hör jag av mig senare, PUSS <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar